Příběh z nelítostné doby, kdy příroda byla ještě nepokořená a plná nebezpečí, pojednává o palírníkovi jablkovice, který přijde o vše, ocitne se s holou zadnicí v divočině a musí se postupně nalevelovat až na nejlepšího zálesáka široko daleko. Při tom poměří důvtip, síly a houževnatost nejen s živly, ale se stovkami bobrů.
Videoherně vyprávěný survival oživuje pro nové milénium žánr němých grotesek. V této mnohonásobně zábavnější i realizačně nápaditější parafrázi na REVENANT Zmrtvýchvstání místo DiCapria bojuje o přežití novodobý Buster Keaton a jeho zvířecí protivníky ztvárnili lidé v celotělových plyšových kostýmech ve stylu Studia Kamarád.
Extatickými ohlasy oprávněně provázená indie senzace zahraničních žánrových festivalů, která sklidila nadšené reakce i na české premiéře během Festivalu otrlého diváka, je dílem hyperaktivních fantastů Rylanda Bricksona Colea Tewse a Mika Cheslika. Ti na sebe upozornili již prvním celovečerním projektem, fantasmagorickou explozí low-cost obrazotvornosti Příšera z Michiganského jezera, kde se prolínala láska ke klasickým béčkovým monster filmům se stylem Karla Zemana a Guy Maddina. Jejich novinka opět vyvěrá z frenetického stylu ADHD audiovize sociálních sítí, kterou tentokrát spojují s estetikou klasických hraných slapsticků a nespoutanou logikou animovaných grotesek ze série Looney Tunes, přičemž se ještě smočili také ve furry fandomu. Vybaveni uhrančivou DIY kreativitou navracejí kinu rozměr hurónské zábavy a senzace schopné vyvolávat nefalšovaný úžas.